Söndagsregn

Jaha så va sista dagen på veckan åter här. Veckorna går undan nu känns de som, hoppas de håller i sig så då ja verkligen längtar till Januari. Nu när de är riktigt höstrusk, mörker och regn så får de gärna gå undan.

Detta kommer låta skumt då de kommer från mig, fotboll! Japp, de blir antagligen inget VM för sverige 2010. Jag bryr mig inte om sport för fem öre men Sverigematcherna är roliga att jobba på. Stämningen är underbar dock inte igår då sverige förlorade mot danmark. To bad. Ja Ja blir väl en lugn sommar på Harrys nästa sommar helt enkelt.

Kan inte nog lovorda Linda´s Blogg. Hennes sminkningar och håruppsättningar inspirerar mig mycke.
Besök gärna denna begåvade tjej.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0