Goa (",)

Startar dagen med ett glas brämhults apelsinjuice. Finns ju en o annan fördel med att ha en sambo som är arbetsledare på Brämhultsjuice.



Man blir minsann lite bortskämd ♣

Jag och C har hittat tillbaka till varann, med råge dessutom. Beter oss som två fjortisar men vi njuter, njuter av livet.
Därför tog vi våra förlovningringar + lite extra guld och skapade detta



→ Hälften vitt guld hälften rött guld. Fick även en större diamant och givetvis annan gravyr.
A DATO AD EXTREMUM 2009
|Från denna dag Till slutet|
De händer mycke här i Borås och snabbt går de.

Vi ska även "fira" detta genom en resa på 14 dagar med avresa den 21 januari.
*Trumvirvel*


Vi beger oss mot GOA i Indien. Kan knappt bärga mig så nu blir de mycke jobb o mycke sparande framöver.
21 januari från arlanda och tillbaka 5 februari. Underbart!
Någon som varit i Goa som har tips eller något kul o berätta om Indien ?


Kommentarer
Tinna

Åh, älskade Liza, vad himla glad jag blev när jag läste din blogg. Förstod att detta nog hade skett när jag läste Ankis blogg. Jättestoragoavarma kramen från mig till dig. Ingenting kan ersätta ett underbart kärleksförhållande. Nu kvittrar jag med. Kraaaaaaam

2009-09-29 11:17:32
URL: http://knapskan.webblogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

åååh hade jag en sådan sambo skulle jag bli alldeles orange för jag skulle tvinga till mig morotsjuice hela tiden :D

2009-09-30 16:07:55
URL: http://emmasays.blogg.se/
Anki

guud vad fina ringarna blev! Ni är fina ihop du och C <3

2009-10-03 13:31:04
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0