Svält

Vaknade i Måndags morse vid 05 tiden med en sjuk smärta i magen. Ovan smärta. Kunde inte somna om och vred och vände mig tills Castor fick ringa till vårdcentralen. Fick tid kl 10 men kom inte upp ur sängen.
Kved mig ner till soffan och tillslut pallade jag inte längre. Åkte upp till akuten vid 13 och efter många timmar fick jag domen - inflammation i gallblåsan. Ultaljud, blodprov och urinprov så konstaterades detta. Dom ville lägga in mig men jag ville inte lämna Joline då jag vet att hon är inne i en väldigt mammig perios just nu. Om jag jklarade av att äta lite så fick jag åka hem och komma tillbaka dagen efter för uppföljningsprover. Jag tvingade i mig en macka och lite saft, det var inget vidare alls. Men jag fick behålla de iallafall. Så tack o lov åkte vi hem efter vi hämtat ut antibiotikan som jag ska äta i 10 dagar. Som om inte de vore nog så ska jag fasta under tiden jag äter medicin. Snart 4 dygn utan mat så är jag lite hungrig :/

Kommentarer
Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ja men visst såg den större ut på bilderna? Just hemma hos oss, där det är lite trångt, gör det dock inte jättemycket att den inte var så stor som jag trodde - men tråkigt när det ska vara vilseledande! Tur den är rolig, iallafall :D Kram

2012-01-04 22:50:08
URL: http://madeleines.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0