Here we go again

Öroninflammation? De vet jag inte men något med öronen är de iallafall och ont gör de.
Febern är också här såklart och stannar de där ? Nehe minsann. Min kropp har sagt stopp nu och nu är de dags att lyssna och rätta till. Har haft problem med handen en längre tid och har i 3 veckor sovit med handskena som har gjort att jag inte kan ha handen i fel läge när jag sover. Hade något som kallas karpaltunnelsyndrom, de är borta nu. MEN istället har en nerv lagts i kläm i tummen så nu har jag en ny skena, en skena som gör att tummen är i låst läge. Denna ska jag ha i 3 veckor DYGNET RUNT!!
Stannar de där då ? Nehe! Jag har ju jobbat som servitris i praktiskt taget hela mitt vuxna liv och det med fel skor. Detta har suttit sina spår även i mina fötter. Så nu kan jag knappt gå och väntan på att få avgjutna sulor är låååång. Så som ni hör, mycke fel just nu.
Ska till läkaren klockan 15 och se vad som händer med lilla mig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0