Baka Baka Liten Kaka

Nu minsann är de full rulle här hemma. I Fredags bestämde sig lilla prutten för att börja krypa och OM man är stolt. Hon är ju såklart inte unik på något sätt men Mammahjärtat skriker av stolthet och att hon minsann är liiite bättre än alla andra barn. Vilket jag såklart vet att hon inte är, men ni andra mammor förstår nog hur jag menar ?!
I onsdags lärde hon sig att sätta sig upp själv så nu får man verkligen vara på sin vakt. Hennes rum som tidigare varit så prydligt och fint ser nu ut som en liten krigszon då hon äntligen kan ta sig fram och dra ner saker. Älskade lilla barn, vi älskar dig så♥
Så nu är vi på våran vakt och är i fart med att barnsäkra hemmet, så mycket man får tänka på som man tidigare bara tagit för givet. Snart är hon 9 månader och vilket innebär - Om 3 månader firar vi hennes 1 års dag !!!
Vad hände? De lilla livet som var nästintill orörlig och så beroende av oss hela tiden, nu växer hon och blir alltmer självständig. Snart kommer hon flytta hemifrån och skaffa familj!! Ja Ja jag vet att jag går händelserna lååångt i förväg men ändå !!


(Joline kryper omkring med sina två bästisar som vaktar henne)


Glöm inte att kika in på min andra blogg, mycke fint till hemmet. Bor du i Borås är Lördag en utmärkt chans för dig att kika på sakerna och kanske t.om köpa med dig något hem. Bor du inom Borås området så har vi även chansen att köra hem större saker till din dörr - bra va ?


Klicka på någon utav bilderna så kommer ni direkt till bloggen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0