Vilken helg ! ! !

Ja helgen sprang förbi lika fort som grannens katt när den ser Buster och Diva!

Nu är de officellt, nu heter våran dotter Joline Astrid Good. Namngivningen blev en succé och jag vill tacka alla som var där och gjorde Jolines dag så speciell. Massa värme och presenter och gudmor Emma gav utan tvekan den coolaste presentet - En helt egen rosa racerbil!


Hur cool som helst!

Denna helgen har vi även kollat på hus som vi ville hyra, men de va 24 stycken till som ville hyra de och lotten föll inte på oss. Jag är inte ledsen för de.
Istället fick jag för mig att möblera om de hemmet som vi faktiskt har. Så Joline har fått vårt sovrum och vi fick hennes - Kalas bra! Ska visa bilder imorgon.

Har även varit på Horndals Trädgård i Kinna och visat mina tavlor, så snart mina vänner kommer ni kunna köpa dom där. Kanske även borden jag gjort- vi får se, håller er uppdaterade.
Kommer en mer utförlig uppdatering under morgondagen.


Kommentarer
˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Åh så jäkla cool. =)

Vi mår toppen. Solen skiner och vi alla mår toppen =)

Hur mår ni?

Kramiz

2011-05-09 23:02:16
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Måste bara säga.. Fan vad duktig du är! Du får säga till när de har kommit in på Horndal så ska jag allt åka dit och kika. :)



Och bilen.. den gillade jag massor. :)

2011-05-09 23:26:33
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Angelica - Mamma till Moa <3

Ja babymassagen var faktiskt väldigt mysig :) Det blir en härlig stund med sin bebis måste jag säga! Roligt att träffa lite mammor med :)



Vilken cooling bil! Annorlunda är alltid skoj tycker jag :D Roligt med namngivning också. Hur kom det sig att ni inte döpte henne? :)



2011-05-11 07:26:37
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Linda-Mamma till Alfred

Jaaa visa jättegärna vettja!

Gud vad roligt att du säljer det du gör!! Kan du inte visa MASSA bilder här på bloggen!!!?

2011-05-11 09:47:11
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0