Sömntuta



4 timmar senare.

Klockan 05 hade jag en hungrig men ack så glad liten tjej som jollrade i sin spjälsäng. Då hade hon sovit 9 timmar i sträck så jag förstår att hon inte ville sova. Nu sitter hon och myser i sin babysitter med sin favorit leksak. Hon ser grymt fokuserad ut och ska stoppa in den i munnen o suga på den. När jag smakar på den inser jag inte varför hon ska envisas med att äta den när hennes banangröt är så god.
På tal om banangröten, där har vi en given favorit. En hel portion på morgonen och en innan läggdags. Magen verklar klara de bra.

Nu blir de vovve mys på golvet♥


Kommentarer
SandraSandra

Hej vännen!

Superfin blogg!

Allt bra idag?

Kram Kram

2011-05-18 12:37:42
URL: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
Malin & Prinsessan

Hon är ju så söt! Och hon har blivit så stor lilla fröken. Här är också gröten en favvis!



Kram!

2011-05-18 20:37:43
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Tinna

En sådan sötnos. Så himla gullig bild....ja det finns bara gulliga bilder på henne förstås. Och bilden där hon somnat dubbelvikt är helt fantastisk. Tänk om man var så vig själv!!!! Till ngt helt annat - behöver en doppresent, kanske en söt tavla till en liten Mimmi som föddes den 22 februari 2011 och vägde 4010 gr. Hon är min före detta barnflickas lilla dotter. Din älskade mamma sa att du är så påhittig så du kommer nog upp med ngt. Puss gumman

2011-06-10 11:41:17
URL: http://livsdagboken.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0