12 veckor

Idag blir våran lilla skrutt hela 12 veckor, hur gick de till ? Minns förlossningen som igår, minns när vi åkte in med sjuka värkar, minns när hon kom upp på mitt bröst helt varm och kletig. Vart har veckorna tagit vägen ?
Tror även vi har kommit in i någon tillväxt period då Lilla fröken kan gå från överlycklig till förtvivlad på 1 milli sekund och inte ens tutten hjälper. Öronbedövande skrik som skär som knivar i mammahjärtat.
Nu ligger hon och jollrar och har riktigt mysigt i sin babysitter medans mamma bloggar och dricker kaffe.

Helgen har varit full fart från morgon till kväll då Kusin Leon va nere från Gävle och vi skulle passa på att träffa honom så mycke som möjligt. Lite bilder på de ..



Alla 3 Kusinerna Good - Sötnosar!

Igår va vi även iväg och handlade lite nya eller begagnade möbler. Ska visa sen men ni kan få en liten sneak a peak.


Glöm inte att vara med i skotävlingen HÄR


Kommentarer
Marie ♥ i väntans tider

Jo något säger mig att det inte är första gången jag sitter och rensar och räknar ;p Vi hade fått mycket som var större storlekar också som hamnade i en stor påse tillsvidare, så den måste väl tas tag i framöver också. Men det är så mysigt med bebiskläder än så länge :D

2011-03-21 10:05:42
URL: http://lifebymarie.blogg.se/
Linda-Blivande Mamma

Haha du är nog den sötaste jag vet;)Gulligt av dig...lossnade mer slempropp idag o det är definitivt ngt på gång nu tror jag;)

2011-03-21 11:55:36
URL: http://hummingbird.blogg.se/
en liten den av mig

Ja, åh det är så otroligt att tiden kan gå så fort. Man förstår ingenting och jag förstår verkligen inte att min tjej är 7,5 månad?!? Jag vill stanna tiden nu! Dom växer upp alldeles för fort, våra små bebisar :-)

2011-03-22 07:36:33
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Tinna

Så fina bilder och på en av dom sitter ju min kompis och dito kollega!!! Vilket sammanträffande!!! Din älskade mor berättade allt om sin härliga helg med alla barnbarnen. Så mysigt. och du, jag läste lite längre upp om hormonerna som spelar spratt!! ja, dom gör det när man är med barn och har fått barn!! Tur Castor kan få dig på gott humör igen. Stor kram och puss

2011-03-23 16:58:25
URL: http://livsdagboken.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0