"Mamma jag är stor tjej nu"



Mycket blanade känslor nu ju mer Joline växer. De går ju undan också. Hon blir mer och mer ett litet barn istället för den lilla bebisen hon va för några månader sedan. Jag älskar allt nytt som sker men de råder konflikt mellan mina känslor. Jag vill ju att hon ska vara min lilla prinsessa som jag bär omkring som ett litet litet paket. Men ändå vill jag se vad för liten person hon kommer att bli. Som nu hör - äta kakan och ha den kvar!

Inatt sov Joline i sitt egna rum för första gången och de gick såklart jätte bra. 06 vaknade hon och var hungrig men efter att hon ätit somnade hon om till klockan 09 till hennes mammas stora förtjusning.
Dock har Joline blivit en riktig uppesittare ocg vill inte somna förrän efter 22. Hennes vanliga sovtid är annars 20. Någon som känner igen de?


Kommentarer
Ida & Jouline

Vilket underbart rum tösen har =)

Jouline har också den sänghimlen.

Våra töser är inga små bebisar längre phu va tiden går fort.

2011-07-14 10:35:17
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0