Söta lilla tungan

 
Joline är så söt när man pratar med henne och som svar får man en utsträckt liten tunga. Undrar om de vore lika gulligt om jag gjorde så när folk pratar med mig? Va skönt att vara barn och inte ha dom där "vuxen" spärrarna. Tänk att sitta på en restaurang och plötsligt känna att man behöver gå på toaletten. Men varför när man kan göra de högt och tydligt där man sitter? Eller om man blir hungrig och inte får mat på 3 sekunder så skriker man öronbedövande rätt ut i luften och vips så får man mat serverat. HaHa ja tänk om!

Hur som. Dagen idag . . . Inget inplanerat egentligen. Väntar på att Kärleken ska komma hem så jag kan ge honom en stor puss och sedan ta ut våra monster till hundar på promenad. Diva är i höglöpet och trots att Buster är kastrerad så känner han de. Föreställ er cirkusen. Senare i eftermiddag blir de även ett besök hos kusin Jaime - världens gladaste barn.

 Vad gör ni idag ?


Jaime försöker ta en tugga på Joline


Kommentarer
LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Men awh så söt den sista bilden är :)

2011-02-21 13:02:45
URL: http://lising.blogg.se/
Madeleine - Mamma till Lova

Nejmen så söt den var då! Jag har hört (och trott) att ikeas bebis"leksaker" är sådär halvsnygga, men den där var ju jättesöt! Tack för tipset :D

2011-02-21 13:27:23
URL: http://madeleines.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0