Dvala

Går som i en dimma idag. Joline ligger i våran säng och sover och jag är vaken fast sover ändå. Hade en vaken tjej igår och mot kvällen var hon även en gnällig tjej och de enda som dög var mammas tutte. Så hela gårdagen hade jag en Bebis i famnen som vägrade ligga i vagnen, sängen, babysittern eller babynestet.
Jag börjar känna av sömnbristen lite grann men jag lider inte av de då orsaken till sömnbristen är min fina prinsessa. Castor försöker så mycke han kan men jag vill inte att han ska gå upp på natten då han jobbar hela dagen stackarn sååå jag får skylla mig själv. Så idag ska vi ha en lugn mysdag med undantag för promenad med hundarna.

Vad gör ni idag ?


(En nyfödd och sjuk Joline på Neonatal avdelningen)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0