Helg fylld med Besök

Klockan är snart 08 och jag har varit vaken i 1 timme tillsammans med en pglad och pratsam liten flicka. Så skönt morgonhumör hon har, startar dagen med att babbla för fullt, le och dra sig i foten! Ska anamma de beteéndet lite tror jag ( - att dra mig i foten, inte lika vig längre)
Här avnjuts de en kopp kaffe, Joline sitter i Babysittern och fortsätter sin monolog och två håriga små djur ligger och snarkar i sina sängar. En ganska behaglig morgon även om den startade liiite för tidigt!

Helgen har varit helt underbar på alla sätt. Vädret va såklart en stor del men mest va de för att Castor hade tagit ledigt i smyg Torsdag & Fredag så vi fick en lååång underbar helg tillsammans. Tror Castor tyckte de va väldigt mysigt att få vara tillsammans med Joline i så många dagar i rad. Hon är ju i sitt esse nu, pratar och sprattlar som en liten fisk.
Helgen inehöll en hel del besök, restaurang besök, campingbesök, kusinbesök, Farmor&Farfar besök. Ja ni förstår!


-Du och Jag - Vi är Kompisar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0