Landat för kvällen



Vilken dag detta blev. Bestämde oss för att bege oss mot Ullared i förmiddags vilket va oerhört korkat en lönefredag. Skulle mött upp bror med familj där inne men kaosen va ett faktum och vi fick ses utanför.
Dom hade köat för att komma in men slapp vi tack o lov. Hel***e va folk de va och smidigt är långt ifrån va de är att ta sig fram mellan hyllorna. Så vi gjorde bara de vi skulle, handla saker till bebis.
De blev effektiv och kanonbra shopping : Babygym, kläder, nappar, termometer, nässug, bröstpump m.m. Nu har vi de mesta iallafall, givetvis får de kompletteras senare men de är skönt att ha handlat de största iallafall. Fick världens myskänsla när vi packade upp och pillade med allt nyinköpt. De börjar bli mer och mer verkligt att vi ska få en liten Bebis snart.

När vi kommit hem fick vi besök av svärfar och svärmor vilket va väldigt trevligt. De är kul att träffa folk man inte ser varje dag, eller som rättare sagt inte ser MIG varje dag och bekräftar att magen växer. Jag tänker ju inte på de och givetvis inte C heller. Men av deras min att döma så har den svällt en del iallafall.

Nu är C ute på äventyr me sina kompisar och jag sitter utslagen i soffan och växlar mellan kass tv-underhållning och lite internet. Ska fortsätta med att sitta här tills C vill bli hämtad. Godis och jordnötsringar, vad har jag att klaga på ?



Går in i vecka 29 idag me ( 28+0 ) vilket innebär ca 10 veckor till beräknad förlossning.

Kommentarer
Frida

Hej hej :)

Kul med ännu en gravid blogg.. nästan det enda jag läser nu förtiden.. är själv gravid nämligen :)

Men du är en månad förre mej, min lille tittar ut i jan ist :)

Såg dessutom att du bor i Borås, jag me.. blir lika överraskad varje gång ja hittar en blogg från samma stad som mej själv haha ;)



Ullared är alltid kul, dock något för mycket folk ibland, jag ska dit nästa vecka på freda, hoppas på lite mindre folk då ;)



Oj va mkt de blev, tänkte bara lämna ett litet spår efter mej ju :)

2010-09-26 02:33:50
URL: http://fritte.blogg.se/
Siri

Hej Liza!Har just läst massssa på din blogg - tack:)

Nu till frågan - jag bor i Skåne men har läst massor om Ullared och deras bäbiutbud. Så - är det värt att åka dit? Vad finns? Är väl ute efter grejer som typ täcken och kuddar, sängkläder, babygym, bärsjal och mammakläder. Vad tror du?

Stoor kram

Siri

2010-09-26 10:23:44
URL: http://www.sirchen.blogspot.com
Anna

Gott med jordnötsringar :)

2010-09-26 11:54:38
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0