Underbart Minne

Var ute på en promenad med hundarna me musik i öronen. Då kom en låt, en låt som väckte ett underbart minne.
I våras var jag och tittade på Mia Skäringer- Dyngkåt och hur helig som helst. Var där me min underbara svärmor Lena och hennes dotter Åsa. När vi var på föreställningen så fanns de väldigt många gravida magar och jag undrade hur de skulle kännas att bära ett litet liv i magen. Avundades, längtade. Det jag inte visste var att jag också hade ett litet pyre i min mage. Detta är ca 6 månader sedan och nu är snart de lilla pyret i våran famn♥


Här är den underbara låt som fick detta minne att återvända denna soliga dag



Kommentarer
Frida

A usch verkar va många som haft problem med dom.

Ja vilken är den andra tabletten? :)



Ska dock vänta lite till med att bärja me några igen tills nästa bm besök och se hur jag ligger till då.

Då jag inte ens va i närheten av järnbrist förra gången =) Dock har man nog inte turen att de håller i sej så nån gång lär man få ta dom där jäkla tabletterna ändå =S

2010-10-26 22:48:40
URL: http://fritte.blogg.se/
Anna - Mamma till Kevin

Tack! :-)

2010-10-27 19:02:27
URL: http://annacondas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0