Sköna Måndag

Jaha så va man ledig. Hur ska man spendera dagarna?
Jag ska försöka hålla igång här hemma och även ta hand om hundarna så mycke jag bara kan och orkar. Promenader och träning står på schemat. IDAG dock är de slapp på hög nivå. Känner mig halvkrasslig och går runt i en dimma. Så jag ska brygga mig en kopp kaffe och kolla på Greys Anatomy strax. Synd att behöva känna sig dålig när de är en underbar höstdag ute. Blir dock utgång när C kommer hem från jobbet. Promenad och sedan träning med hundarna på planen uppe vid regementet.

Status med magen idag Bebis har varit vaken hela natten och är även i full fart nu på förmiddagen. Tror den har känt av min oro och nu ska de minsann lekas därinne. Är tacksam för att jag under dessa 30 veckor som gått mått så sjukligt bra. Har aldrig mått såhär bra som jag gör nu när jag är gravid. Njuter i fulla drag och längtar såklart till nästa del, att hålla DIG i mina armar ♥


(Dagen då vi tog hem en liten Buster Kille. Diva va skeptisk hihi)

Kommentarer
pimpXprincess

Åh, så söta!



Svar: Ja, det känns inte kul att han inte får vara ute och få den motion han behöver :/ Eller leka för den delen.

2010-10-11 14:20:21
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Jessica - blivande mamma till vårat mirakel

Härligt att du mår bra och att det är liv i magen..... de sägs att från vecka 36 ungefär så lugnar sig barnet ganska mycket och att man då skall vara nöjd om man får en buff eller liknande ett par gånger om dagen.. Ha ha ha.. stämmer inte på min bebbe... det är fullt liv.. dag som natt... men är tacksam att man får livstecken titt som tätt =)



Söta vovvar =)



hoppas helgen varit till belåtenhet och att veckan blir lika så..

KRAM

2010-10-11 16:15:23
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Jonna

Den grusplanen har jag tränat Haley mååånga ggr på :) Och busat. Är där några ggr i veckan :) Har säkert sett er när någon gång när jag tänker efter! Mycket bra ställe. Visst är det härligt idag, synd att du är krasslig, idag är det en sådan dag man bara vill vara ute! :)

2010-10-11 16:26:03
Jonna

Skrev det förra utan att ha sett att du svarat :)



Ja det hade varit kul!! Haley älskar att busa, hon skäller och skriker men det är så typiskt schäfer :) En granne kom ut en gång och frågade om Haley och hennes buskompis menade allvar eller om det var bus haha..



Aha, men ett år går fort :) Ni kan ju börja kika ändå, det tog oss nästan ett år att hitta ett och man lär sig massor genom att gå på visningar :)

Ja gud, kan inte fatta att tiden gått så fort, men man behöver 9 månader att förbereda sig, det är massor att ta in. Men jag längtar bara, inte ett dugg nervös. Tycker det ska bli så häftigt!! Själv då??

2010-10-11 16:38:04
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0