MVC

Idag har vi äntligen varit på MVC igen. Man blir så lugn efter att ha varit där och fått svar på frågor och fått dämpad oro som man har.
Så vad har hänt sen sits ?

Bebis Hjärtljud låg på 130 slag/minuten.
Sf måttet låg på 30 vilket är en ökning på 5 cm.
Järnvärdet har ökat till 118.
Jag har ökat 3 kg sedan sist. Alltså 9 kg allt som allt.

Fick även bekräftat att jag har foglossningar. Haft sjukt ont i svanken som strålat ner i benen. Detta har fått mig att halta en del och ha väldigt svårt att sätta mig upp efter jag legat, eller att ställa mig upp efter att jag har suttit ner. Fick numret till en sjukgymnast så jag ska se om jag ska ringa dit nästa vecka. Jobbar ju bara till på Torsdag så de kan ju vara så att de minskar när jag inte jobbar.

Fick även känna Bebis huvud som låg rätt långt ner, en riktigt häftig upplevelse. Allt blir bara mer och mer verkligt. Att höra hjärtslagen OCH få känna huvudet utanpå är helt makalöst. Så fort BM är på magen för att lyssna på hjärtat så börjar den sparka och busa runt så de sprakar och låter i hela rummet. Mysigt !
Längtar till den 25:e oktober då vi ska tillbaka igen♥






Kommentarer
Jonna

Vad bra att ni klickat så bra som ni gjort! Har väl känt att det är okej med våran, men sist var hon riktigt trevlig och lite mer framåt. Jag är väldigt social, så hade kanske önskat att BM var det också.



Ja dom säger ju att det är det, får hoppas jag klarar mig, men det tror jag inte. :S Inte många dagar kvar att jobba nu :)

2010-10-05 13:48:10
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Jessica - blivande mamma till vårat mirakel

Härligt att bebis mådde toppen och att allt växer och är i sin ordning =)



Foglossningar är ICKE skoj.... Hoppas du mår bra för övrigt och att er vecka blir kanon =) KRAMIS

2010-10-05 18:01:47
URL: http://jessicafrost.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0