Solen skiner över snötäckta Borås

Detta väder gör en inspirerad till att göra saker. Så idag har ja lite planer faktiskt.

♥ Promenad Med Hundarna
♥ Bädda och mysa till de i sovrummet
♥ Diska och städa köket
♥ Dammsuga
♥ Städa Toaletten
♥ Vika och stryka tvätt
♥ Koka Bebis nappar
♥ Packa BB-väskan
♥ Skriva ner lite tankar och funderingar angående förlossningen

Får se om jag orkar med allt idag men de borde jag göra , klocken är ju inte ens 11 så än finns de hopp. Den där BB-väskan spökar verkligen. Har tagit upp en väska från källaren men nu har den stått ekande tom i ett par veckor. Någon spärr som gör att jag inte packat den, kanske för att jag tror att jag ändå inte kommer föda förrän i slutet på December ? Idag ska jag packa den och så får jag se vad som saknas när jag prickat av min lista.
Imorgon blir de MVC äntligen, då ska vi prata om hur jag vill ha MIN förlossning. De är ett stort steg, att sitta och ha önskemål om sin egna förlossning. Har ju gått in i vecka 38 (37+3) nu så de närmar sig med stormsteg iallafall och jag har ändrat inställning kring väntan. Den sista tiden har ju gått sjukt långsamt och jag har varit väldigt otålig och nästan lite irriterad över hur långsamt de gått. MEN nu har jag börjat njuta av den sista tiden som gravid och den sista tiden då de bara är Jag och Castor. Kommer såklart att älska nästa kapitel med våran nya familj men att bara umgås med min Underbara Sambo är helt underbart och jag älskar de.



©


Uppdate

Promenad - Check!
Toaletten - Check!
Sovrummet - Check!


Kommentarer
Hannah

Tack du =) Något större lär den väl bli också =)

Vad spännande att du har så kort tid kvar, längtar ihjäl mig efter den "riktiga" nedräkningen =) Hoppas du har en fin dag! Kram!

2010-11-30 12:32:03
URL: http://systerii.blogg.se/
Hannah

Å nej, där rök min teori, haha! Det är många som sagt det, men jag hoppas att det ska bli tvärt om trots det =)

2010-11-30 12:58:37
URL: http://systerii.blogg.se/
michaela paulsson

Hejsan, vad fin blogg du har! Allt bra med dig? :)

2010-12-02 16:08:22
URL: http://michaelapaulsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0