Jobbig natt

Legat på soffan sedan kl 08. Haft en riktigt tuff natt vilket känns av nu.
Idag är de 37 dagar kvar till BF vilket inte är särklit lång tid, v 34+4. De märks att de närmar sig då jag har börjat känna av sammandragningar allt tätare och inatt fick jag även känna av förvärkar.
Började när jag skulle resa mig från soffan för att gå till sängen, magen va stenhård och lite öm. Nästan identiskt med mensvärk men lite svagare. Kunde knappt böja mig ner då de verkligen kändes som en fotboll inuti magen. Trots detta somnade jag efter ett tag, och lite senare vaknade jag och hade sjukt ont. Kunde knappt vända mig men försökte hitta en bra position vilket va omöjligt. Minns att jag läst att man kan gå upp och röra på sig så jag försökte. De va inte de lättaste att ta sig upp men jag kom upp och gick till toaletten. Hela magen och ryggen värkte men efter kanske 1 timme så släppte de och jag kunde slappna av. Sömnen uteblev men jag hade inte ont iallafall. Va nästan så jag ringde förlossningen men jag avstod och de gick ju bra ändå. Så, de va väl en försmak på vad som komma skall.


Magen igår v 34+3


Kommentarer
Hilla

Vad fin du är! Jag saknar dig min älskade vän!

2010-11-10 14:52:36
Kicki

Jag liiider med dig Liza, samma sak här. Puss!

2010-11-10 20:43:06
URL: http://babybabbel.blogspot.com
Anonym

Det ser ut att bli en liten flicka :)

2010-11-11 17:32:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0