JAAAA

Äntligen har jag hittat en jacka. Jag hade gett upp hoppet om de men när man minst anar de så dyker de upp! Jag o Castor tog en snabb shopping på hans lunch och vi tittade in på Cubus och där fann jag den. EN jacka som täckte rumpan och gick att stänga över magen + att den va snygg. Nu slipper ja frysa när ja tar ut vovvarna i vinterkylan.
Hittade även en riiiktigt go dress som jag tänkte ha på BB. Mammakläderna på HM är ibland riktigt bra. Rekommenderar den till alla blivande Mammor. Finns inga jätte bra bilder men jag hittade på den gråa iallafall, jag valde den lila!



Imorgon blir de tidigt upp. Ska köra min bror till Kinna där han ska hämta sin bil som varit på "spa"
Så nu ska jag äta en Clementin och invänta Castor som är och tränar. Ska se om jag hinner somna på soffan innan dess, ska försöka hålla mig vaken!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0