Svettigt

De är strålande sol och jätte varmt. Tänkte att ja uttnytjar de tillfället och tar med hundarna på promenad. Nu 50 minuter senare sitter jag dyngblöt. De va lite mer kvavt än ja förväntade mig så svetten är nu ett faktum. Duschen lockar men jag ska städa lite så ja tror svetten hittar tillbaka snabbt.

Som hundägre är mina vovvar såklart de viktigaste i mitt liv och komplimanger rörande dom är som balsam för själen. Mötte ett par med en mycket bångstyrig pudel som skällde och drog medans mina små (läs stora) vovvar va tysta, nyfikna men ändå lugna. Paret berömmer hundarna och säger att deras inte är de minsta lydig. De gjorde min dag. Så som ni kanke förstår krävs de inte mycke för att göra mig glad. Det går även åt andra hållet då ja kan bli sjukt irritead för minsta lilla. Humörmänniska minst sagt !

Nu ska ja börja städa för idag kommer Bebis Jaime på besök ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0