Snabba Cash

Citerar Tobbe I En Annan Del Av Köping - "Nej jag har inte ont i munnen, jag har ont i käften"


De drar ihop sig nu. Snart är de avresa! Ser fram emot resan till Stockholm t.om då vi ska resa från Arlanda. 2 veckor semester, bara vi 2. Sämre kan man ha de.

Ja mina tandproblem då. Uj Uj!
Fick åka akut till tandläkaren i fredags och trodde jag skulle få punga ut runt 2000 :- för den smärtan då de va de tandläkaren sa att de skulle kosta de.
Bara de är ju smärta. Innan semester, att behöva betala för att få ont- usch!
Men men, har man ont får man åtgärda de!
Så jag åkte med min kära mamma till stan och sedan kom C ner och mötte upp mig då jag märkte att jag hade sjuklig tandläkar skräck.
14.oo tog vi hissen till tredje våning men märkte att vi kommit fel varpå C är på väg in i hissen när ja säger: Sluta vara lat vi går ner.
Mmhmm tji fick jag. Converse och snöslask på en stentrappa är INGEN bra kombo kan jag säga. Jag ramlar ner för den ca 20 trappsteg långa spiraltrappan. Jag trodde jag skulle slå sönder varenda ben i kroppen. Som tur va så är jag nu bara blå på hela höger sidan. Så inte nog med tandvärken nu har jag ont i hela kroppen istället och inte nog med de - svanskotan! Den är INTE kul att slå i.
Hur som, jag hade fått in smuts under tandköttet då min visdomstand växer sakta men säkert, så dom gjorde rent den och de gjorde sjukt ont då tandläkaren va riktigt hårdhänt och nonchalant. Enda fördelen va att de gick på 400:- istället för 2000:-
Så nu är de bakteriedödande gel som gäller och hoppas på de bästa i Indien.



Igår va de SNABBA CASH som gällde. Jag tillhör ju den stora skaran som läst boken och föll som en fura- Vilken bok! Jens Lapidus .. Wow!
Va nästan säker på att filmen inte kunde mäta sig med den underbara boken och jag hade rätt. Jag blev t.om besviken då jag tyckte de saknades för mycke. Dock en applåd till Joel Kinnaman, han är en oerhört duktig skådis. Men min rekommendation, har du läst boken se inte filmen. Har du inte läst boken kan filmen nog va riktigt bra.







Kommentarer
Maria - livet i Milano ☆

åh låter underbart =)

2010-01-18 11:37:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/
JENNIE ERICSON

Ja de är ju de tyvärr.

Åh jag vill se den filmen, har inte läst boken så hoppas att den kommer vara grymt bra :)

2010-01-18 15:51:18
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Bitterfittan

jag tycker synd om dig. hur är det med din stackars mun?

2010-01-19 01:39:26
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Emmelist

i veckan är det bara en massa hemskt jobb ;P du då?

2010-01-19 12:38:13
URL: http://emmelist.blogg.se/
Emmelist

men fuck you! varför i helvete vad du tvungen att skriva det till mig för? hur länge ska ni vara borta? :) haha. ha det förjävligt..underbart :D

2010-01-20 08:24:57
URL: http://emmelist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0