:'(

Inte många timmars sömn inatt. Håller på att få en visdomstand och den passade på att göra ordentligt ont inatt.
Kommer ju verkligen lagom att behöva slänga ut massa pengar på tandläkaren veckan innan semestern. Surt!
Ska avvakta tills imorgon och se om de blir bättre, den ligger precis under tandköttet och skaver. Känner mig lite som en ballong i ansiktet. Ja skit samma, de är ju iallafall sol ute.

Hur har ni de ?

Jobbade min sista dag för veckan igår, vi hade de lugnt o skönt faktiskt. Märks att de är Januari månad och mitten av månaden med för den delen. Får passa på att njuta av lugnet för de håller inte i sig så länge- Äta behöver ju alla göra.

Ska försöka ta mig in till Knalleland och se om de finns någon Bikini överdel jag kan inhandla.





Kommentarer
Emmelist

låter härligt :) kom och kramas!

2010-01-14 23:05:36
URL: http://emmelist.blogg.se/
Madde

Cool tatuering, jag ska tatuera min första på fredag. gjorde din ont? :)

2010-03-16 20:48:48
URL: http://madds.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0