Soffläge

Idag blir de inte mycke gjort de kan jag lova. Sover som en kratta nu mot slutet och de resulterar i att jag är trött resten av dagen. De är sånna här dagar man är glad att man är ledig.
Blev en promenad med hundarna för en stund sedan men de känns väl ungefär som att de är de enda som jag kommer att ha gjort idag. Har ett torkrum fullt med nytvättade kläder som nog gärna vill in i garderoben så de kanske jag orkar med ikväll.

Idag är de 10 dagar kvar till den 18:e December då Bebis är beräknad. Tror ju såklart inte den lilla vulkanen kommer på utsatt datum men iallafall.

Hur tillbringar ni dagen idag ?




Kommentarer
Siri

Inte många dagar kvar nu!! men jag gissar att de seeeegar sig fram:) Själv är det 37 till BF och jag jobbar fortfarnde på (förskolelärare) även om det börjar bli lite jobbigt att klär av och på barnen och ta sig upp och ner från golvet 1000 ggr per dag. Men min tanke är att jobba fram till vecka 39... Men vi får se. Är ju lite ledig vid jul/nyår så man kanske stannar hemma sen.

Hur har ni funderat kring hundarna och reaktion med bäbi? Jag känner att min hund redan nu beter sig konstigt... Slutat sova hos mig och väljer mannen i nästan alla lägen.

aja, nu snackar jag på:) Stor stor kram på dig, följer varje dag med spänning nu!!!

2010-12-08 17:18:47
URL: http://www.sirchen.blogspot.com
Hanna Z

Ja gud det är ju bara tio dagar kvar för oss nu! Späääääännande:)

2010-12-08 18:38:46
URL: http://hannaz.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0