Ny dag nya tag

Vaknade strax för 09 och är inte de minsta utvilad. När C går till jobbet så vaknar jag nästan varje morgon och kan inte somna om. Jag som annars kunde sova om någon skulle släppa en bomb brevid mig. Tror de blir värre när jag inte går upp och kissar på nätterna då vaknar ja tidigt och kan inte somna om. Oj Oj vilka problem.

Fick en kul suprise när ja loggade in på bloggen idag. Vann en tävling minsann, de är inte varje dag.


Detta är 1 av 24 luckor i Linda Bloms julkalender och lilla jag var en av don lyckliga vinnarna. Har aldrig prövat Dusit It så de ska bli spännande.

Vad står på schemat idag ? Jo jag ska förbi knalleland igen och inhandla en till mysdress så jag har en extra att strosa omkring med. Sen blir de lite städning och fortsättning med BB-väskan. De går inte undan med den väskan men de har saknats en del grejjer som jag handlade igår så nu tror jag att den kan göras klar.

Vad har ni för planer idag ?


Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Wiho, jag vann också! tvättmedelshinken :D

2010-12-07 10:40:49
URL: http://madeleines.se
Frida

Åh va kul, grattis !:)

Ja älskar dust it! ! Kan ge en kanon volym i huvet.. å mycket bättre än vax å spray :)

2010-12-07 19:21:13
URL: http://fritte.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0