Förbereder mig ..

.. för att jobba igen. De är svårt att ta tag i sig själv efter 6 härliga veckor hemma med min underbara sambo. Hade jag fått välja hade vi varit lediga tillsammans och bara legat i sängen och myst. Meeeen så funkar de tyvärr inte. Blir 3 ½ vecka med mycke slit, sen blir de lugnt den sista tiden innan jag går på mammaledighet.
Skumt de känns att säga, jag ska vara mammaledig. Undrar när man vänjer sig vid tanken på att bli mamma.

Nej nu får jag ta tag i det här och slänga på mig lite smink då jag känner mig lite blek. Ha en riktigt bra Dag.




Kommentarer
Tinna

Ja hjärtat, snart är det dags för både mig och din mamma också....4 veckor känns som 2...men det skall bli kul att komma tillbaka till mina goa arbetskamrater OCH min bästa kompis!!! Puss hjärtat och jag är sååååå nyfiken på vad det kommer ut snart. En liten lugn gosse eller en vild tjej... nja det blir nog vilt vilken sort det än blir! Pöss

2010-08-03 10:08:13
URL: http://livsdagboken.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0