30/9-09

Onsdag. Detta är min enda lediga dag och vad ska man göra?
Funderat på att städa då min söndag också kommer tillbringas på jobbet får man ta de idag kanske.
Min bror fyller 24 idag så jag ska dit iallafall efter att ja köpt present. Vad önskar sig en kille som fyller 24?


                     GRATTIS JONAS *trumvirvel* ♥



Idag ska jag även hälsa på min andra bror Thomas och mysa med världens sötaste brorson Leon. Han är för mig världens sötaste barn och han får mig ALLTID på bra humör oavsett vad.

                                               LEON♥


Ska även hinna med att umgås med min underbara sambo sen. Blir enda kvällen ihop denna veckan så vi får ta hand om varann.

Vad ska ni hitta på idag tro ?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0