Sleepless in Borås

Ögonen är tunga idag. Inte allt kaffe och uppiggande krämer i världen hjälper idag. Inte sovit en blund inatt, inte ens 5 minuter.
Orsaken - Löpande tik och nyss könsmogen hane. Buster är tillbaka och de med råge. Han har ylat,pipit,skällt och haft sig hela natten. Lagom irriterad när ja steg ur sängen kl 08 i morse då jag jobbat natt. Den lille grabben vet hur man förstör hela ens dag.
Lämnar han på pensionat idag tills de att Diva inte är mottaglig längre, inga valpar här inte.

Och de första jag såg när ja kollade ut genom fönstret idag var detta













Just de- SNÖÖÖ!
I vanliga fall skulle ja älska de o gå ut o kanske t.om göra en snöängel. Men vaknar man på fel sida så är de en sur Liza som klär på sig mössa o halsduk o går på promenad med djuret.
Hoppas dagen artar sig bättre för just nu vill jag bara gräva ner mig i sängen o inte gå upp förrän de är sommar.


Kommentarer
Emmelist

åååååååååååååh snöööööööö! :D

2009-10-16 12:21:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0