Shoppa loss

Tisdag.
Känner mig utvilad idag, bra då jag ska jobba ikväll, på med leéndet.
Började dagen med att min underbara sambo körde ner mig till stan för lite "behövande" shopping.
Ramlade av en slump in på en blogg som ja satt o sträckläste hur länge som helst och jag blev såld -Linda Hallberg. En utbildad hår & makeup artist. Hon är SUPER duktig och fick mig inspererad till att lägga en bättre smink bas.



Detta fick mig att bege mig till MakeUpStore och inhandla lite saker som jag inte hade hemma:

Cover All Mix
Loose powder "Milk"
Sparkling powder "shiny gold"
Puder Puff




Va även inne och köpte lite hårinpackningar, ett märke jag aldrig hört talas om - ghd. Något ni använt ?


Kommentarer
Julia

Ghd är jätte stort i usa, ett märke som kändisarna gärna använder :)

Man kan ha torrt eller fuktigt hår när man lägger i hårinpackningen, jag brukar ha fuktigt för den blir lite drygare då :)

2009-10-06 12:56:15
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0