Ghd rejuvenation overnight cream

Denna dag började bra. C tog sovmorgon och stannade i sängen till närmare 09 och solen sken OCH skiner fortfarande för den delen. Har varit ute på första promenaden med djuren denna underbara höstdag. Trodde de skulle vara skit väder då regnet verkligen öste ner inatt då jag kom hem men Icke.




Igår när jag kom hem la jag i min nya inpackning - ghd rejuvenation overnight cream
Måste säga att jag va grymt skeptisk när jag vaknade imorse och tyckte håret kändes torrt och risigt.
Va beredd med en annan inpackning men när ja började skölja ur så kändes de riktigt mjukt. Nu efter att ha fönat de så känns de riktigt skönt och vårdat. Får se sen efter plattningen. Men so far so good.



Så vad gör ni idag ?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0