Fredag



Ligger i soffan. Buster sover och jag är inte långt ifrån heller.
C är hos en vän och har Diva med sig så de är en lugn hemmakväll med en skål godis och idol.
Jag har alltid ogillat, eller kanske inte ogillat men jag har inte varit något fan av idol. Men detta året har jag faktiskt kollat i princip alla avsnitt. De jag missat har jag kikat på datorn. Och min absoluta favorit är denna killen:


Rabih Jaber. Han har en otrolig röst och ett leende som charmar hela publiken. I mina ögon är han en värdig vinnare och jag håller tummar och tår.

Lyssna själva





Kommentarer
Emmelist

klappa bebismage? är du med liten? :D

2009-10-24 14:21:14
URL: http://emmelist.blogg.se/
jesssica

jag tycker inte att han borde vinna, han är för "mesig" enligt mig! men ah, alla kan ju itne tycka likadant ^^ hih

2009-10-25 14:07:31
URL: http://jiwwe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0