Blivit med bil

Vilka dagar detta varit. Full fart från morgon till kväll fast jag varit ledig från jobbet.
Min kära sambo har fått igång min träning och kost så de har varit full fart på mig sen i lördags på gymet. Maten har skötts och jag e piggare än på länge- wohoo.

Igår var vi nere i skåne och frös, satan va kallt de va där nere. Hursom, vi sålde våran Älskade volvo v70 och köpte istället en SUV- santa fe.


Dadaaa , denna är inte våran men vi har köpt en likadan med lite snyggare detaljer. Kommer bild på de me ska ni se. Den är jätte skön att köra och man känner sig lite som en kung när man sitter så högt upp. Låter som en bilnörd.

Fick även åka ner till polisen idag, pass! Passet jag har måste vara giltigt 6 månader efter avresa till Indien och mitt går ut ca 5 månader efter så de fick göras ett nytt. Ska bli kul o se om detta kortet blir lika kasst som på förra passet OCH körkortet med för den delen.
Va något nytt moment också där man skulle lämna finger avtryck alá CIA.
400 :- och passet är färdigt om 1 vecka. Snabbt för att vara poliser må jag säga.

Vaccinationen är bokad nu me så den 6:e november ska vi dit och få spruta (el sprutor om vi har otur). Många datum att hålla koll på nu. Måste skaffa mig en kalender nu känner jag, är ett enda virr varr i huvudet.
Hursom, den 21:e oktober, altså nästa onsdag är ett datum som jag ser fram emot. EN liten hemlis som jag kanske berättar senare när allt är planerat. Kan iallafall lugna er med att de inte är någon bebis. Återkommer.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0