Stopp..

De har varit stopp här väldigt länge. Har inte haft tid eller ork att skriva då de varoit en omtumlande tid i mitt liv.

Har efter 3 år gått isär med min sambo och har p.ga detta fått sälja av min älskade hund Buster. Så nu söker jag lägenhet, om någon har något bra på lager så hojta gärna till. En stor etta eller en två i centrala Borås är vad som sökes. C fick ju ta över bilen också så nu krävs de mer centralt än innan. Kan inte bo på en madrass hos min bror och hans sambo hela livet. Så som jag sa- omtumlande.

Hursom, jag har semester nu och detta ska firas med en tripp till Smögen på fredag. Har ni vägarna förbi så leta efter ett förvirrat gäng som försöker sätta ihop ett tält. Tur de finns alkohol o trevligt sällskap, för ja tror inte vi kommer lyckas med tältet.

Ska även försöka hinna med en tripp till Stockholm vilket ja verkligen ser fram emot. Finns så många ja vill hälsa på att ja inte vet hur en helg ska räcka till. Ska se om jag blir bättre på att uppdatera här framöver.

Ta hand om varann ♥

"Om du lever i 100 år vill jag leva i 100 år minus en dag så att jag aldrig blir tvungen att leva utan dig - Nalle Puh"






























Kommentarer
Tinna

Älskade lilla hjärtat - det högg till i magen när jag läste din blogg. Ja, ibland tar livet oväntade svängar som kan vara ganska så jobbiga både för kropp och själ. Tänker på dig och kramar dig i tankarna. Läser ju vidare på bloggen att du åtminstonde roar dig och inte deppar ihop. Alltså stor, stor bamsekram!

2009-08-06 16:36:46
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0