Fortfarande liiiite hög ..

De är ovant att vara hemma i sin soffa klockan 18.48 en Tisdag kväll och knapra på en morot (moroten är kanske skit samma men ändå)
Detta kommer jag att göra ända till onsdag (moroten ännu en gång, skit i den) då vi har stängt Harrys för renovering. De ska läggas nytt golv i disken och de ska även slipas o poleras golv ute i restaurangen. För att inte förlora timmar så hjälper vi über duktiga anställda till. Jag o Mana framförallt är klockrena arbetare som äter lunch mest hela tiden o fikar.
Skit samma, de vi spenderat mestadels av  dagarna me är att lacka och olja barer med mera.
De va okej den första halvtimmen igår, men ju längre tiden gick o doften trängde sig in så känner ja att de nog inte va så nyttigt. Är de normalt o ha ett surrande ljud I hjärnan ? O se svarta prickar o skratta åt en sten på golvet ?
Hmm tror ja ska stämma min chef och bli rik.  Nej nu ska vi inte vara sånna.

Ja o C har haft en liten dispyt här idag. Jag har gnällt om hur tidigt jag måste gå upp nu när ja jobbar dag på Harrys, han tycker ja e dum i huvudet när ja gnäller på att 09.20 är tidigt då han går upp mellan 04-05. Men de är ju rent onaturligt, omänskligt. Den tiden går jag och lägger mig. Ska nog visa honom . . återkommer senare ♥




-Flinar fortfarande åt ollonbacken hihi

























Kommentarer
Tinna

Att starta sin srbetsdag kl 09.20 är långt ifrån tidigt lilla Liza!!!! Håller med C!!!! Fast jag håller med, mornar överhuvudtaget är inte kul, de dagar man arbetar alltså. Lördag o söndag - helt ok. Men vardagsmornarna....blääää. men att behöva gå upp mellan 4 o 5 är ju enligt min mening ren misshandel mot kroppen. Men snart blir det ljusare och då är det så mycket, mycket lättare att komma upp! Och ja, ollonbacken var kul!

2009-01-15 16:11:39
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0