Tinna . . Härlig Kvinna!

Jo men KUL att hösten är här och inte den fina hösten utan den hösten där de regnar o blåser så att fixa håret är ju inte att tänka på.
Längtar tills den där kalla, soliga, röd/oranga hösten kommer då man tar på sig en mysig kofta o ett par sköna stövlar. Men som de ser ut nu kommer de vara overall o snowboats.

Produktiv dag idag? Njea de vet jag inte. Skrivit en jobbansökan som faktiskt blev helt okej, Tack Jonas för hjälpen. För första gången känner jag att de är en riktig ansökan med personligt brev och ett Cv. Kanske t.o.m så dom verkligen läser igenom.

Fick förövrigt ett grymt kul Telesamtal idag, Tinna överaskade. Nästa fredag (2 dagar innan vi åker till Turkiet WOHOO) så ska hon ha middag och insisterade på att jag skulle komma. Givetvis gör jag de utan att ens blinka. Du är en underbar människa ♥

Kommentarer
Satu

Längtar också efter den där hösten.. nu när det ändå blivit kallt :D



Hoppas det blir bra hos frisören sen :) Visa :)

Ha en underbar dag!

/S

2008-09-04 13:12:59
URL: http://knape.webblogg.se/
asdf

ska du te turkiet? Hoppas du itne bedrar mig där borta..

2008-09-04 22:08:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0