Oväntad tår . .

Jag grät igår. Har svårt att ta till tårar om de nu inte är så att jag skrattar så ja gråter, de är rätt vanligt. Men sällan för jag är ledsen. Igår hände de, vet inte ens varför. Vi kollade idol, bara att meningen började med "vi kollade idol" är ju rätt sjukt. Men de gjorde  iallalfall, åt detta [HÄR]. Inte åt själva uppträdandet egentligen utan åt hennes reaktion. Ni får gärna skratta , sambon gjorde de.

C säger - Du har inte lipat på 2 ½ år men du lipar åt detta HAHA.

Vad vet jag, "tjejen" i mig kom väl fram. Oroa er inte, idag är allt som vanligt igen. Den inte lika blödiga Liza är tillbaka!



-Blödig My Ass-




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0