Trött o Sliten




Söndagen kom fort minsann. Idag är de kolsvart ute dessutom, lagom kul årstid när de mörknar så tidigt. Går ju runt o är halvsovande hela dagarna.

Igår va en sådan dag när alla skulle ut o tidigt kom dom vilket ledde till katastrofal fylla igår. De spyddes lite här och där, hånglades i varenda hörn och tafsades på varann. Alkohol tar fram de bästa ur folk och deras förhållanden håller nästan aldrig efter en kväll ute. Verkar svårt o skilja på vem man hånglar med eller drar med hem. Sånna saker gör att jag älskar mitt jobb, skadeglad som man är lite till mans så blir min själ glad av alla dessa intriger.

Är så trött att de är svårt att skriva. Gäspar så ögonen rinner och då är de som att vara full o skriva. Sitter hos mina föräldrar nu, fått mat o kaffe. Underbart me Mammas mat, inget som slår de ! Ska försöka få tummen ur o sätta mig i bilen men de går segt. 1000 saker som kommer emellan. Nu åker jag . . . Snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0