Sjuk så sjuk . . .

Jag är sjuk. extremt sjuk. Så fort jag öppnar munnen börjar jag hosta o de kliar så i halsen att jag vill riva av den o kasta ut den från balkongen. De är okej att jag är sjuk, åroblemet ligger i att jag måste jobba idag. Fullbokat p.ga den där Oktoberfesten vi envisas med att ha varje år.
Hade jag suttit på ett kontor o knapprat på en dator så Okej, men servera mat o låta som man gör om man äter griffelkritor. de är ofräscht. Men tyvärr ed e så när mina chefer bestämmer sig för att sparka halva personal styrkan för att spara in pengar. Då får man ställa upp.

Annars har denna veckan varit lugn. Fick stillat min shoppinghunger i Torsdags genom att köpa saker som jag VERKLIGEN behöver. Mår alltid jätte bra när jag shoppat, oavsett de är nödvändigt eller inte.

Igår umgicks jag med Bror o hans tjej, som ska ha barn nu vilken dag som helst. Hon är så tjock så de känns som om hon kommer att explodera. Så snart så kommer jag att vara faster minsann.



Åker o solar nu tror ja ♥


Kommentarer
Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 01:46:46
URL: http://www.jessi.se
hellgren

hur får du in musiken i bloggen? :P

2008-10-13 04:11:38
URL: http://johanhellgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0