Olustigt .

Denna årstid suger verkligen. Kan räkna antalet fina dagar de senaste med en hand, även om jag bara haft 3 fingrar. Vet inte om detta bara är borås eller om alla haft de såhär? Lider med er isåfall.
O förkylningen vägrar släppa och jag har inte tid att vara ledig, kommer få leva

 

 med denna FOR EVER. Jag mår inte dåligt men ja tycker personligen de är sjukt ofräscht att gå runt o va snuvig o hostig när du jobbar inom de yrket jag faktiskt gör, tänk om mina chefer kunde tycka desamma.
Vet inte om de är p.ga detta som ja känner en känsla av olust i min kropp men så känner jag iallafall, olustig! (snytpaus)

Skit samma, jag lever så va fan gnäller jag för. Men för säkerhetsskull ska ja gnälla lite till.
Jobbade hela förra veckan och med alla nedskärningar som alla företag gör kan ju inte vi vara sämre så vi e ju lite personal på MASSA gäster. Detta visade sig i Lördags då vi va 2 servitriser och en himla massa gäster. Detta ledde ju givetvis till usel  service. Anledningen va ju givetvis för lite personal men sen också vilka sällskap vi hade. Jag fick ju turen att ha Mc Donalds, den yngre generationen. Har aldrig varit med om ett lika krävande sällskap och så grisigt. Tror dom gav igen för hur illa folk beter sig på deras jobb. Problemet med dessa pojkar och flickor va att alla inte va 18 fyllda, vilket gjorde att mitt jobb blev svårare. Hålla koll på 20 ungdomar som givetvis vill dricka alkohol men inte får, de är inte de lättaste. De löste sig då alla belv utslängda kl 23 (skadeglad och ska aldrig mer ät på Mc Donalds). Denna kväll gjorde att jag hoppas att mina chefer inser att vi faktiskt behöver vara fler som jobbar. NU är de färdig gnällt.

Är ledig heeeeela helgen, ska slösa pengar och bara ha de allmänt bra. De va längesen ♥




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0