Morgonpromenad

Finns inget som får mig på bättre humör på morgonen än när solen skiner. Hörde när ja låg med huvudet under kudden att de regnade men när ja gick upp 10 minuter senare så sken solen och de va nästan t.om lite varmt. Så denna dagen börjades med en morgonpromenad. Nu sitter jag och mumsar på en clementin o njuter åt korkade amerikaner på AFV.
Ska iväg o jobba senare idag men jag tror de blir en sväng på stan först. Ska köpa nya sneakers hade ja tänkt men har inte hittat nåra som fallit mig i smaken än. Hittade ett par i Gbg men nåt fick mig att inte köpa dom och de ångrar ja nu.

Vad ska folket göra idag?

Jag ska nu iallafall lägga mig på golvet och mysa me min hund
























Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0