Lönehelg .

Lördagen är kommen, lönen är här och folk vill slösa. Åkte ner till Göteborg idag för att stilla shoppingtarmens ryck. Uj Uj Uj, känner att lilla Borås räcker och blir över en dag som denna. Folk va som tokiga, alla  ville bli av med sina pengar. Jag som hatar att knö trots mitt yrke fick lite lätt panik. De blev en jacka och sedan tillbaka till tryggheten Borås!

Nu sitter ja hos mina föräldrar och myser med deras 2 dagar gamla goldenvalpar, väldigt söta trots att dom inte har ögon. De pratas affärsideér hit och dit men jag håller mig på min kant här vid bloggen. Har ni haft en bra helg?
Jag är glad att jag inte jobbar iallafall. Pratade me Jennifer som berättade att dom hade haft kaos hela dagen/kvällen. Tyckte synd om henne men kände också tacksamhet till att jag sitter i lugn o ro utan att behöva vara trevlig o servera folk sprit.
Imorgon är de "pokerkväll" med jobbet. Jag ska  inte spela utan jag ska mest vara med och se till så . . hmm . . Mana vinner ! Jag suger på poker så jag ska bara värma me min närvaro. Återkommer efteråt och säger hur de blir OM de blir av vill säga. Alla som jobbar inom restaurang är rätt sega på Söndagen så. .
Ha en fortsatt bra helg iallafall, jag ska nog flika in med mina  kommentarer i disskusionen om den perfekta affärsidén.


Kommentarer
Anki

Självklart :) kul att man inte är ensam då ^^ Ha det gott! Kram Kram

2008-10-26 14:16:36
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Anonym

Göteborg nästa helg,

2008-10-27 01:10:52
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
ami

var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 19:13:17
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0