(",)

Bra dag idag. Vet inte varför men de känns bra. Håret blev bra, sminket blev kanon o förkylningen ger med sig sakta men säkert.
Ska alldeles strax jobba och ännu en dag med att vara trevlig o serviceminded ligger för mina fötter. Jag och Emma gjorde ett galant jobb med att få våra gäster att känna sig speciella på våran avdelning i Lördags. Slutade med att folk ville pussas, där drog jag gränsen faktiskt.
Hade dock en gäst som va hos oss förra helgen som blev rättt dragen och av "misstag" tog han mig på mina bröst. Han insåg sitt misstag och gick hem efter de. Han kom i Lördags och bad om ursäkt och jag kunde inte annat än att brista ut i en enorm skratt attack. Men vi redde ut situationen iallafall, de va extremt kul att han faktiskt bad om ursäkt. Han hade tydligen tänkt på detta hela veckan och hade hoppats på att jag jobbade den kvällen så han kunde dela sitt tal med mig. Kul!

Nu ska jag slänga på mig kläder och åka till jobbet. Ha en Otroligt bra dag ♥






































Kommentarer
Mamma

Himmla fin mössa får jag lov att säga/Puss på dig min lilla gurka. Halsduken kommer så småningom

2008-10-13 19:06:33
Lupum

du har stora ögon

2008-10-14 16:22:09
URL: http://lupum.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0