uppdataterar . .

. . Alltid vid denna tid har jag jobbat, idag är inget undantag. Va o köpte två baugetter innan ja åkte hem så de finns lunch till Castor imorn om han nu vill.
Finns inget roligt att berätta om dagen på jobbet, en död måndag som månmga andra måndagar på Harrys Borås.
Däremot helgen va kul, Halloween och folk gick in för de. Va få som inte va utklädda, jag sträckte mig så långt som djävulshorn och något som skulle likna ett sortr sår (sminköserna sög me sina gnuggisar) Orkar inte skriva något om detta egentligen men ja kan ju tillägga att jag personligen tyckte att dom som skulle sminka oss såg ut som översminkade transor. Eller ? --> HÄR

Har vart en kaotisk vecka överlag. Lilla Leon, Brorsans son kom ju till världen och i samband med de så tog vi över deras hund så de har vart full rulle här me våra vilddjur springande här i lägenheten. Kommer bli mycke jobb med hunden som verkar ha all energi i världen. Får se hur de går, nu blir de vänner o sen sängen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0