Fullspäckat

Har inte haft ork eller tid till att blogga alls nu. Va en fullspäckad vecka med jobb. Va ledig onsdag då ska man hinna me allt man inte hinner på resten av veckan.
Torsdagen kom Bror med familj hit - Johanna och Leon. Jätte mysigt o kul att träffa dom. Mitt hjärta smälter varje gång jag ser på Leon även om han bara är en bebis som inte gör något väsen för sig. Sen va de jobba som gällde, MusiqQuizen är populär som tusan. Kom o va me vetja, t.om personalen gör sitt bästa för att vinna. Slutade tidigt så jag o Korre drog till Statoil o fikade. Bor man i Borås o inte vill på krogen finns de inga fik som är öppna efter hmm 20 (?)

Fredagen va fullspäckad, va en hel del matgäster och jag visste att jag skulle gå till stägning så de va lika bra att ta tag i sig själv o dricka tonvis med kaffe och redbull. De funkade la sådär, tur att vi hade våran underbara praktikant Adam som verjligen hjälpte till. Du kommer få extremt bra omdömen känner ja på mig!
Kl 04 ramlade jag innanför dörren här, kl 05 somnade jag. Hade varit okej att somna 05 och sova till 12-13 men nej då Nej då. Lördagen va fullspäckad den också.
Upp kl 10 och dra till jobbet 12.30. KUL! Vi öppnade 14 i lördags då Borås Hockey Klubb skulle spela match och vi skulle ha deras supporter klubb hos oss. Wiii.
Så mellan 14-16 va de full rulle, mellan 16-17 va de lugnt sen började de igen. Hade EXTREMT bra gäster och hade riktigt kul på jobbet så de gick rätt okej att vara där i 14 timmar.

Kan meddela att söndagen blev LUGN. Åkte hem till Bror Jonas och hans tjej Anki och drack kaffe. Åkte dit för o lämna en matta b.la. Dom har en såå fin lägenhet och de fixas o donas, kommer bli jätte fint när ni är klara ♥

Funderar på att byta header här på min blogg, vad säger ni ?



Eller denna ?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0