. .

Dagen började grått o mörkt, precis som vädret. hade två hundar som skulle få upp mig till vilket pris som helst. Dom lyckades. Så de fick bli en promenad me djuren.
Kom fram en gubbe Han ville ge dom godis o berömma rasen så han brukar kolla på Cesar-mannen som talar med hundar. Han va söt o inte fördomsfull, vilket gjorde att min dag genast blev lite ljusare.

Gårdagen på jobbet var den segaste på evigheter. Fick ett "jobberbjudande" av en dansk som tyckte jag skulle pröva mina vingar medans jag var ung. Han skulle komma förbi idag med visitkort så får man väl se vart den vägen leder.
Blev även bjuden på efterfest med 4 fastighetesmäklare som väntade på mig på andra sidan gatan på deras hotell. Jag smög förbi för att slippa umgås me dessa damer och herrar. Jag klarade de galant förövrigt.

Castor vaknade imorse med att de stod 10 röda rosor i hallen och väntade på honom, ibland kan jag vara en riktig romantiker.

Gör ni idag då ?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0