wrooom wroom

Torsdag. Sol. Fotsvett. Glass. Bilkörning. Jobba.
Ungefär så kommer väl min dag/kväll/natt se ut och har sett ut. Solen, fotsvetten och bilkörningen är avklarat.
Eller aaa, solen finns kvar o fotsvetten likaså.

Har kört bil idag, de är såå kul. Nu när man börjar få kläm på de och iallafall känner sig som bilförare.Är rätt kass på att erkänna att jag har fel och kommer på i mitt tycke riktigt bra förklaringar på mitt handlande. Usch, Liza skärp dig nu. Ja så nu när Markus inte har tid o köra med mig får jag köra me en Man/gubbe som heter Göran. Inte lika kul dock men de ska ju göras. Skillnaden mellan Göran och Markus är att Markus är rolig o prata me om annat än bilar, Göran pratade i princip bara om hur ja körde o inte körde. Visst de är de ja är där för men de blir stelt o tråkigt. När de inte pratades om körningen så pratades de inte alls.  Hade hellre sett att Markus körde dom sista lektionerna med mig då ja känner mig tryggare me de men men . Jag kan inte få allt i livet och de är jag sur för. Så om Markus läser detta nu så tycker ja du ska boka om dina andra elever och köra med mig PLUS att du bokar uppkörning åt mig för ja vill kunna köra min bil!

Nog om de . . .

Försöker ta mig samman o göra mej redo för jobbet men ja sitter hellre på balkongen me Laptopen o Isthé än att sminka mig o fixa håret.  Ska ut me djuret också, hon tycker ja e grymt tråkig idag. Castor får hitta på nåt kul me henne sen. Nej nu ska ja ta tag i mitt liv o fixa mej för jobbet. Duscha framförallt.

Puss o Kram ses kanske på Harrys ♥


image77























Kommentarer
Tinna

Hej mitt hjärta!
Fy skäms på mig, har inte varit inne på din blogg på länge... men nu har jag läst och läst och läst. Grattis till bilen och grattis Castor till körkortet. Snart grattar jag dig med liza. Ja vilket väder. Svårt att jobba inomhus just nu. Kan man byta jobb till parkarbetare eller nåt... föresten inte parkarbetar! Poolarbetare, strandvakt eller något ditåt låter bättre. Ja, ja nu får man som du skrev inte allt här i livet. Men visst hade det varit skönt. Skall kolla ofta nu på denna bloggsida så det är bäst du uppdaterar!!! Puss och stooooor kram

2008-06-04 13:32:57
URL: http://knapskan.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0