Torsdag Förmiddag

Gäspar som en tok här på andra sidan datorn. Inte för att jag är direkt trött utan för att jag inte druckit kaffe än, eller nej ja vet inte om de är därför heller. Jag är seg bara, så säger vi.

Summering av denna veckan tänkte ja dra till me då ja inte bloggat på ett tag, blivit lite lat när de kommer till att blogga. Kommer alltid saker emellan har ja kommit fram till. Hursomhelst.

Måndagen va en dag jag inte sett fram emot direkt då de va Match. Borås Vs Göteborg. Jag hade gärna sett på matchen o hejjat fram Göteborg då dom tyvärr förlorade mot elfsborg me 3-0. De va iallafall full fart på Harrys och vi som brukar stänga 11 på måndagar stängde 01.15 och då va vi trötta. Men folk va nöjda iallafall, fick sin mat som dom skulle så de va inga svårigheter. Nu tror ja inte de är någon allsvensk match på ett tag, men snart drar EM igång o då får vi jobba .

Castor började veckan me att få körkort vilket jag verkar mer glad åt än han själv, nu e de bara jag kvar. Har vart seg me de men ja ska ta tag i de denna veckan hade jag tänkt.

va Hos frisören igår, nu har ja kommit en bit på vägen till o bli ljus till sommaren, är rätt nöjd me färgen nu men ja tror de blir en färgning till för att uppnå bästa reultatet.  Lägger mycke pengar hos frisören nuförtiden, men de e nog värt de, jag blir ju fin iallafall . .
Köpte en fin fin klänning igår, en riktigt sommar historia. Halterneck, rutig, rosa, luftig ooo den e så fin. Så fort ja får tillbaka min telefon efter den e färdig på service ska ja ta kort o lägga upp. Nu ska ja mysa med mitt djur iallafall..

image58






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0