Ingen skam ?!

Torsdag förmiddag, solen lyser och Liza sitter inomhus me datorn i knät. Illa illa.
Idag är sista dagen me jobb för denna veckan, eller iallafall som de står på schemat men man vet ju aldrig riktigt. Men jag har iallafall räknat med att ha en helt ledig helg och bara umgås me min fina familj.

Blev 570 :- fattigare i början på veckan då en av mina gäster bestämde sig för att ta en springnota. De va jätte lugnt på jobbet och jag hade koll på dom få gästerna jag hade så jag fattar inte hur han lyckades eller hur han kunde me. Shit, folk har ingen skam i kroppen. Ju mer ja tänker på de ju mer förbannad blir jag. Vi får ju själva stå för sånt vilket egentligen är för jävligt men va ska man göra. Så veckan började inte så bra, men de e ju ett par dagar kvar så den kan ju repa sig rätt bra.

Igår va de match, borta men iallafall. Ibland undrar ja om Boråsare inte har en tv hemma eftersom alla av nån anledning drar sig till oss för o kolla. Hemlösa och snåla kan man kalla folket i denna stad. Va en heeel del folk och vi va bara två som jobbade och givetvis våran fin fina bartender. Så vi hade att göra men trots den kanske lite halvdanna och mycke stressiga service så va folk jätte nöjda.

Denna dagen började me bra då ja va ute me Diva träffade jag en SharPei valp. Ni som har sett dessa underbara hundar förstår väl att jag smälte som en glass i solen

image56



Du ser ju detta lilla skrynkel paket skulle ju kunna skapa fred på jorden me sitt rynk. Ja, jag e så kär så jag spricker nästan. Diva är ju givetvis de sötaste jag vet, men efter henne!














Kommentarer
Tinna

Jösses vilken söt liten hund. Ja, jag älskar också denna ras. Så charmigt fulsöt!!! Och du, jag saknar dig med!!! Du är en så fantastisk tjej, med riv och klös och en massa värme! Hela min familj kan inte komma till dig men så snart jag fått det lite lugnare runt om mig skall jag och håkan ta en kinnarunda och då bestämde vi att ta hemvägen via Borås. Lovar! Du och Castor och Diva är välkommen ut till oss också. Det vet du!!! Jonas har varit där, även om det nu var ett tag sedan. Och mamma och pappa förstås! Puss på dig lillsnurpan!

2008-05-09 07:55:30
URL: http://knapskan.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0