En vecka med enormt pengaslösande

Tisdag. Solen skiner o Liza är på OERHÖRT bra humör. Har vart en bra vecka, eller två bra veckor om man oxå tar me förra veckan. Summering? Here u go . . .

Som jag skrev i förra inlägget så hade vi ju personalfest i Tisdags. Alltid när vi är ute på äventyr blir de enorm fylla och likaså denna gång. Vi va på Ästadgård i Varberg o lekte lekar till förbannelse. Roligaste personalfesten någonsin trots att jag idag en vecka senare har kvar blåmärken. www.ästadgård.nu , rekommenderar de starkt för när NI ska ut på äventyr. Kommer lite bilder så ni får se Lite hur vi hade de. Vi hade två lag, Blått o gult. Jag va i Blått och vi vann givetvis, bara en liten parantes ! (klicka på bilderna för deras naturliga storlek)

 

P.ga denna bravad blev jag "ledig" på onsdagen, tackar Natalie som tog mitt pass trots hennes lika illa baksmälla, de e farligt att lova saker på fyllan.♥
De va skönt me denna vilodag då jag bytte från soffan till sängen och kollade på tv hela dagen. De gjorde att jag va grymt utvilad på Torsdagen då ja skulle ut o köra bil me körskolan. De gick bra, Markus är den bästa läraren. Iloge till honom som klarar av mej o mitt tjatter o dumma bortförklaringar till mina fel på vägen.

Fredagen skulle jag ner o kolla på mina söta vänner Emma och Sofie som hade klätt upp sig för bal. Dom va så otroligt vackra bägge två. Deras föräldrar måste gråtit floder, jag försökte men min tårkanal va blockerad.


                                                                        
Grattis till att ni klarat Gymnasiet me sådan Bravur! Kommer givetvis o stå längst fram o klappa händerna när ni tar studenten nästa Torsdag. Håller även tummarna inför imorn då betygen sätts.

Resten av helgen va lugn, Castor va på personalfest och jag o Emma gick ut o käka. Castors bakfylla i Söndags va olidlig för honom så vi tog de lugnt. Jag gjorde honom sällskap me sovandet på soffan faktiskt.

Måndagen va mer fullspäckad dock. Gick upp, hann knappt att duscha förrän min underbara Mamma o söta bror Jonas kom o knackade på. Vi skulle till gällstad och Lager 157 för o slösa våra pengar o de gjorde vi me Bravur. Castor hittade t.o.m en del, inte på Lager men i affärerna runt omkring. Va mysigt faktiskt.
När vi kom hem hann vi byta om, sedan kom Alex o hämtade oss och vi drog till Halmstad. Vi hade sett en bil där vi ville se lite närmare på. Castor fick ju ÅTERIGEN sitt körkort förra veckan så en bil är ju bra att ha då. Mitt körkort är på ingång me förövrigt.
Så ja, för att göra en lång historia kort: Vi är nu bilägare till en mycke fin Peugeot.


image75



Sååå, detta va en liten summering på veckan som varit. Återkommer säkert igen !




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0