Bekännande . . .

. . .Jag tror bestämt att ja är lite datorberoende. Våran har vart på lagning (ingen direkt förbättring) så ja har inte haft internet i mitt hem. Abstinensen har vart katastrofal då ja har fått hitta andra saker att sysselsätta min rastlösa själ med. Så nu kan mitt bloggande ta fart igen efter en evighet av icke bloggande. Finns säkert  nån ensam själ som saknar mej när ja inte är så aktiv som ja brukar/borde.

Egentligen har inget nytt hänt. Jag har jobbat som en blådåre de senaste, mycke p.ga alla idiotiska allsvrnska matcher. 15 timmars pass me med fyllon är inget jag rekomenderar faktiskt. Vad knappt människa efter de. Men nu e de ny vekca och nya tag . . Vilken klyscha men iallafall.

Jag och castor har firat två år, Grattis oss. Presenten blev Guitarr Hero till Nintendo Wii, de har vi har haft super kul me. Visseligen va väl tanken bakom presenten just de, att vi båda skulle kunna ha nytta av de. Han är ju snäppet bättre än mig vilket nog beror på att han faktiskt spelar gitarr på riktigt. Jag e så omusikalisk en människa kan bli så ja e nöjd me min inte lika bra prestation. Man ska va glad för de lilla sägs de.

Hursom så firade vi våran dag i Sthlm, tog en weekend där o hade jätte mysigt. Liza me sin tur blev visserligen sjuk samma kväll som vi kom upp. Men de hindrade inte mig från att håla skenet uppe o hänga me på saker o ting fast i kanske lite lugnare takt. Åt god mat o strosade omkring i den mycke fina staden. Uppskattar den mycke då man e där så sällan.

Duscha o sen e de jobbet som gäller. Puss o kram


image57

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0