Güten tag

Ja Tisdag är kommen och solen består, jag är chockad. VIill inte ta ut segern i förskott så jag låssas som att solen inte rör mig i ryggen (men de gör den Mycke) . Vad gör ni denna förmiddag ?

Själv ska ja duscha o Kanske bädda, sen är de jobbet i vanlig ordning. Kan nog bli lite grann o göra idag, tisdagar och onsdagar brukar vara en del drop in på. Ska va trevlig idag, jag har bestämt de. Jag ska ge bra service t.o.m kanske ge de där lilla extra. Så idag är en bra dag att komma som gäst till mig, välkommna!

Ska tillägna en rad till Pedda me som är så snäl o promotar min blogg lite grann, snällt av dig ♥

Fick bild på brors hund idag, han växer så de knakar lilla Dogge ... image36

Kommentarer
Tinna

Så söt, så söt!!!! Var är däremot bilden på din hund??? kram

2008-03-05 09:31:47
URL: http://knapskan.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0